Anna Wydra-Nazimek

autorka e-booków i kursów online o prowadzeniu zyskownego biznesu, szkoleniowiec, wykładowczyni akademicka, blogerka

Nazywam się Anna Wydra-Nazimek. Od 2014 roku pomagam małym firmom w zwiększaniu zysków z działalności. Moją specjalnością są tematy związane z marketingiem, budżetem i polityką cenową.

Swoją wiedzą dzielę się:

  • na moich blogach firmaodzaplecza.pl i gabinetodzaplecza.pl,
  • w licznych e-bookach i kursach online,
  • na szkoleniach,
  • na wykładach (wykładam na Akademii WSB),
  • w mediach (artykuły, wywiady),
  • na kongresach, konferencjach,
  • prowadząc indywidualne konsultacje.

Moja obecność w mediach

Moje artykuły, wypowiedzi lub wywiady ze mną znajdziesz w:

Od 2014 roku napisałam blisko 90 artykułów do prasy, m.in. do takich tytułów jak Marketer+, Szef Sprzedaży, LNE, Beauty Forum, Beauty Inspiration. Udzieliłam szeregu wywiadów, np. dla Wysokich Obcasów, a także występowałam w telewizji – w Dzień Dobry TVN i Pytaniu na śniadanie. 

Moje wypowiedzi pojawiały się w takich mediach jak Newsweek, Puls Biznesu, Medonet, Duży Format, Polityka itd.

Moja specjalizacja

Specjalizuję się w tematach związanych z marketingiem, budżetem i polityką cenową, a konkretnie:

  • skuteczną i niskokosztową reklamą małych firm,
  • reklamą internetową obejmującą działania w mediach społecznościowych, na stronach internetowych, w mailingach itd.,
  • budowaniem własnej marki, wizerunku eksperta,
  • zarabianiem na wiedzy,
  • planowaniem budżetu firmowego, optymalizacją kosztów,
  • wycenianiem produktów i usług, ustalaniem polityki cenowej.

Kwalifikacje i doświadczenie

Pierwsze doświadczenia zdobywałam, pracując w działach marketingu internetowego hurtowni kosmetycznej i sieci drogerii oraz w mediach związanych z branżą beauty.

Byłam szkoleniowcem dużej sieci franczyzowej, dla której dodatkowo tworzyłam materiały edukacyjne dla pracowników oraz materiały reklamowe. Równolegle rozwijałam własną działalność copywriterską. Pisałam artykuły sponsorowane, opisy produktów, teksty na opakowania, tłumaczyłam materiały marek wprowadzanych na polski rynek.

Swoją wiedzą na temat marketingu zaczęłam dzielić się w czasopismach skierowanych do właścicieli i managerów salonów beauty. Spodobało mi się to na tyle, że w 2014 roku postanowiłam stworzyć bloga – Gabinet od zaplecza.

Moim głównym celem była edukacja marketingowa i biznesowa właścicieli małych firm związanych z branżą beauty. 

Sama również intensywnie się edukowałam, regularnie uczestnicząc w licznych szkoleniach dotyczących m.in. budowania strategii firmy, marki, technik sprzedaży, nowoczesnego marketingu, PR, komunikacji, motywacji, rekrutacji, zarządzania, planowania, analityki, tworzenia stron internetowych, grafiki, pozycjonowania itp.

Moje profile w mediach społecznościowych śledzi ponad 40 000 właścicieli i pracowników salonów beauty w całej Polsce, a moja strona zanotowała od początku blisko 5 milionów odsłon. To wszystko w niewątpliwej niszy, jaką jest edukacja biznesowa osób prowadzących działalność usługową w branży beauty.

Uznałam, że pora zacząć działać szerzej – dotrzeć ze swoją wiedzą do właścicieli małych firm ze wszystkich branż.

Tak powstała Firma od zaplecza.

E-booki i kursy online

W ramach mojego pierwszego bloga Gabinet od zaplecza napisałam ponad 30 e-booków, nagrałam 2 kursy online, stworzyłam 4 kalkulatory i mnóstwo innych przydatnych narzędzi dla właścicieli i managerów salonów beauty. Znajdziesz je wszystkie w tym sklepie.

Tutaj, w ramach Firmy od zaplecza jest już dostępny jeden z moich bestsellerów w nowym wydaniu wzbogacony o wiele ciekawych case study z różnych branż. Wkrótce pojawią się tutaj kolejne nowe pozycje. Zobacz, co już jest dostępne w sklepieKLIK.

Kongresy, konferencje, wykłady…

Działam nie tylko w sieci! Na żywo można się ze mną spotkać na konferencjach, a także na Akademii WSB, na której prowadzę wykłady dla studentów.